Біз әлеуметтік желідеміз

Ата-аналар үшін...

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

14.06.2017

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні

Нұрахмет А.К

9 «А» сыныбы.

Оқушының саны 

 Фарфоровый ауылы №10 ОМ

Сабақтың атауы

ХХ ғасырдағы әдебиеттің дамуы

   Сілтеме

9-сынып әдебиет оқулығы, Арман-ПВ, интернет материалдары . Мұғалімдерге

арналған нұсқаулық.

Жалпы мақсаты

Сынтұрғысынан талдай отырып, әр оқушының өз тапсырмасын

орындауына қолайлы орта туғызу, шығармашылық ойлауын жетілдіру,Берілген үзіндідегі ойды түсінулерін, сөйлеу,

талдау дағдыларын қалыптастыру.

Міндеттер

Мазмұнына байланысты: 1.Ақпаратқа талдау жасай білу

дағдыларын дамыту, өз ойларын еркін жеткізуге баулу,

2. Патриоттық сезімдері

жоғары , білімді меңгерген көкірегі ояу азамат болуға баулу.

3.Брін-бірі оқыта отырып оқуға баулу.

Деңгейлік бағдарламаға байланысты байланысты: -Шығарманы

бағалай білу; бүгінгі өмірмен байланыстыру; өзіндік көзқарас, пікірін

қорғауға бағыттау;

Топқа байланысты: - әр оқушының жеке, жұптық, топтық

жұмысы, өз пікірін қорғайды, бір-бірінің нұсқауларын орындайды.

Күтілетін нәтиже

Ақпаратқа сараптау жасайды, негізгі тезистерін бөліп

алады, маңыздылығы бойыша орналастырады. Ақпараттарды өз сөзімен жүйелі

жеткізе алады. Сыни тұрғысынан ойлана отырып, белгілі бір затпен

байланыстырады.

Көрнекіліктер

Үлестірмелі қағаздар, флипчарт, маркер, заттар,видео роликтер

Әдістер

СТО стратегиялары, топтық жұмыс. диалогтік оқыту

 

 Сабақтың  мазмұны

Уақыты

Стратегиялар

Ресурс

тар

 

 

Мұғалімнің әрекеті

 

 

Оқушының әрекеті

       2 мин

 

Ұйымдастыру    

       кезеңі

      Тренинг

 

Жүрекшелер арқылы бір-біріне тілек тілейді

 

Түстер арқылы топқа бөлу

 

Оқушылар бір-біріне тілек білдіре отырып, қолдау

көрсетеді.

Оқушылар берілген түстерді таңдайды, белгілі бір түс

жапсырылған партаға отырады.

I кезең: 

Осы кезеңде ойлауды 

«БББ » тәсілдері жүзеге асырылады.

3 мин

 Ойлауды Блум

бой-ша  жіктеу

«Білу»

Интербелсенді   

тақта

«Ассоциация» бойынша:

Оқушылардың ойларын жинақтау ХХ ғасырдағы әдебиеттің

жай күйі

 

Оқушылар ойларын ортаға салады, берілген сөзге

байланысты ұғымдарды саралайды.

 

      5мин

«Түсіну»

 

түсіндірмелі әңгіме

ХХ ғасырдағы қандай тарихи оқиғалар болды?

Қазақ бірінші романы туралы айту.

Оқушылар өздерінің ассоциациялық ойларымен байланыстыра

отырып, әңгімелеседі.

 

 

II кезең(Мағынаны тану) жаңа сабақты топтық жұмыс

барысында оқушылардың өз бетімен меңгеруіне жағдай жасау: а) оқушылар

«Қолдану», «Талдау», «Жинақтау» тәсілдеріне сәйкес тапсырмаларын өздері

орындайды (20 минут);ә) жауаптарын мұғаліммен бірге талдайды . Нәтижесі ауызша марапатталады.  

24 мин

   «Қолдану»,

«Талдау»,

«Жинақтау»

 

                       

Кестелер,

1. Оқушылар топта мәтінді оқиды. ақпараттқа талдау жасайды.

 

2. «Жұмбақ хат» Оқушылар бір-біріне түсіндіреді.

3. Неліктен маңызды? келесі топтың талдауы және түсіндіруі

 

4. Оқушыларға тақырыптар таратылып беріледі. 5 жолды өлеңдер құрастыруға.

Оқушылар топта мәтінді бөліктерге бөліп оқиды,

бөліктерден маңызды болып саналатын ақпараттарды бөліп алады. Топтар

бөліктерді біріктіреді, мазмұнынмен, қысқаша ақпаратпен таныстырады және

іріктеген мәліметтерді маңыздылығы бойынша флипчартқа орналастырады

 

Оқушылар, жоғарғы сынып оқушыларының сұрақтарына жауап

береді. топпен флипчартпен бірге

 

Оқушылар келесі топтың іріктеген материалдарына, яғни

олар үшін неліктен маңызды болуы мүмкін екенін талдау жасайды.

 

Оқушылар жоғарыдағы айтылған тарихи жағдайларды өлең

мазмұнынан шығарады. Берілген заттар арқылы байланыстырады. Сыни ойланады.

 

 

1 мин

 Сергіту сәті

 Ән, үнтаспа

«Мен қазақпын»өлеңі жіберіледі.

 

Қимылдарды қайталау арқылы бойларын сергітеді..

III кезең(Ой толғаныс кезеңі)(кері байланыс – бағалау кезеңі): Бұнда «бағалау» тәсілін орындау

арқылы ойтолғаныс жасау, сабақ барысы, оқушылардың іс-әрекеті жайлы

пікір,оқушылар белсенділігін бағалау,кері байланыс жүзеге асады.

2 мин

Қорытынды. Бағалау

Сабақ талдау па-рақтары, бағалау парағы

Топ басшылары өз тобындағы оқушыларды бағалап, жиынтық

баға шығару. Стикерлерге кері байланыс көрсетілу.

 

Топ басшылары өз тобындағы оқушыларды бағалап, жиынтық

баға шығарады. Стикерлерге кері байланыс көрсетіледі.

1 мин

 Үйге

 тапсырма

 

Мазмұндау

Алаш қайраткерлері,ақын, жазушылар  туралы мәліімет жинастырып келу  

 

 

Просмотров: 356


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст