Сабақтың тақырыбы: Б. Майлин «Шұғаның белгісі» хикаяты. Шұға мен Әбдірахман армандары
Бөлім: |
«Адам жанының құпиясы» бөлімі |
Педагогтің аты-жөні: |
Дөкей Жайнагүл |
Күні: |
08.02.2023 жыл |
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Б. Майлин «Шұғаның белгісі» хикаяты. Шұға мен Әбдірахман армандары |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау; 9.1.4.1 – автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу; |
Сабақтың мақсаты: |
Білім алушылар эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдай алады. Автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жаза алады. |
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
|
Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытады, бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. |
Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері Кітап, дәптер, ДК экраны, түрлі-түсті стикерлер |
|||||||||||||||||||||||
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырып пен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын қою.
1. Шығармада көтерілген басты мәселе? 2. Шығарма кейіпкерлері кімдер? 3. Шығарманың «Шұғаның белгісі» аталуының себебі неде? 4. Шұғаның өліміне кім кінәлі? 5. Әбдірахманның орнында болсаңыз не істер едіңіз? 6. Әйелдің арын аяққа басатын ескі әдет-ғұрып шығармада қалай көрініс тапқан? 7. Қазіргі қазақ қыздарының тағдыры Шұғамен салыстырғанда қандай деп ойлайсыңдар?
|
«Сұрақ-жауап» әдісі арқылы оқушылар өткен сабақ бойынша бір-біріне сұрақтарға жауап береді. Сол арқылы өткен сабақты еске түсіреді. Оқушы өз ойымен бөліседі.
|
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
|||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин. |
Концептуалдық кестені толтырады.
|
Кестені толтырып, кейіпкерлердің шығарманың идеясын ашудағы орнын белгілейді. Дескриптор:
Маңыздылығын айқындайды. |
ҚБ. «Плюс-минус-қызықты»
*Нені жақсы деп айтуға болатынын айта аласыз ба? *Не ұнамағандығы туралы айта аласыз ба? *Не қызықты болғандығы туралы айта аласыз ба? |
Оқулық, жазба дәптері, парақтар. |
|||||||||||||||||||||||
|
Берілген үзіндіден оқиғаға тірек болған сөзді тауып түсіндіріңіз. Әбдірахманның сол кездегі беделі, абыройы, қызметі туралы автор қалай суреттеген? Дәлел келтіріңіз. - Мынау аттан түсіп жатқан кім?- деді Шұға. - Әбдірахман ғой. - Әбдірахманың кім? - Қазақбайдың баласы. - Ия, әлгі учитель баласы ма? - Ия - Жап-жас жігіт екен ғой,- деп бірер қарайды да, Шұға отауға кіріп кетеді.
|
Дескриптор:
Жауабы: Сіз білмейсіз ғой... бізбен ағайын, жасы менімен түйдей құрдас Әбдірахман деген болды. Жасында болыстың үйінде бұзау бағып өсіпті. Ол уақытта болыстың үйінде ауылнай учитель болатын. Балалармен араласып жүріп учительден оқып, төрт жылдан соң мектепті бітіріп шығыпты. Әбдірахман өзі айтатын: «күндіз қозы мен бұзау бағам, кешке келгенімде, учитель бір шын мұсылман жігіт еді, «байлардың балаларынан да маған сенің окығаның керек қой» деп түннің бір талайына дейін оқытушы еді. Ақырында сол учительдің тырысуының арқасында мектепті бітірдім... Менің учительге бітіре алмастық борышым бар», - деді. |
ҚБ |
Проектор, презентация, парақтар |
|||||||||||||||||||||||
|
«Шұғаның белгісі» хикаятынан өз түсінгенін қорытындылап, досына хат жазады. |
Дескриптор:
|
ҚБ. Өзара бағалау. «Екі жұлдыз бір тілек» әдісі арқылы бағаланады.
|
http://linoit.com тақтасында орындалады
|
|||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды.
Үйге тапсырма: 169-бет. Зерттегім келеді бөлімінің тапсырмасы бойынша ақпарат дайындап келу тапсырылады. |
- бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. |
ҚБ. «» Оқушылар сабақ соңында 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
Электронды журнал, презентация, дәптер
|
|||||||||||||||||||||||
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
|
||||||||||||||||||||||||
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды. |
«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады. |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады. |
|
||||||||||||||||||||||||
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
|