Біз әлеуметтік желідеміз

Ата-аналар үшін...

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Ашық сабақ. Оралхан Бөкей "Тортай мінер аз боз ат"

Сабақ тақырыбы:

№43

Оралхан Бөкейдің «Тортай мінер ақбоз ат» әңгімесінің сюжеттік желісі

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты

6.Т/Ж1. Әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау

Сабақтың мақсаттары

Оқушылардың барлығы шығарманың жанрын анықтай алады.

Оқушылардың көпшілігі әртүрлі тәсілдер арқылы терең түсінгендігін көрсету үшін мәтіндерді қолданады;

Берілген тапсырмалар бойынша өз пікірін басқа пікірлермен салыстырады.

Оқушылардың кейбіреуі тақырыптар мен оның мағынасын ашады және бір-бірімен байланыстырады, астарлы мағынаны ажыратады.

Тілдік мақсат

Пәндік лексика мен терминология: автор үні, оқырманның сезімі, шығармадағы құндылық

Диалог және жазылымға пайдалы тіркестер:

Менің байқағаным,... Менің ойымша,... Мен ... ойлаймын.

Шығармадағы тірек сөздер: Тортайдың арманы, кітапты оқу, ақбоз ат.

Құндылықтарды

дарыту

Адамгершілік, төзімділік, еңбекқорлық, адалдық

Пәнаралық

байланыс

Қазақ тілі

Бағалау критерийі

  • О.Бөкейдің әңгімелерін оқиды және түсінеді, басқа шығармалармен салыстырады.
  • Шығармадағы ұлттық және адамзаттық құндылықтарды анықтайды.
  • Өз халқының құндылықтарын басқа халықтардың ерекшеліктерімен салыстырып, көзқарасын білдіре алады.

Ойлау деңгейінің

дағдылары

Қолдану

Алдыңғы білім

Соғыс ұрлаған балалық шақ


Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері

Жоспарланған іс-әрекеттер

Ресурстар

Сабақтың басы

1. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу

  1. Оқушылардың назарын сабаққа аудару үшін ой шақыру кезеңі. Сурет- терге қарап отырып, сабақтың тақырыбын болжайды.
  2. Сабақ тақырыбымен, оқу мақсаттарымен, күтілетін нәтижелермен та- ныстырылады.

2. Топқа бөлу

«Рөлдегі оқушылар» тәсілі бойынша 4 топқа бөлу.

Жусан өсімді- гінің, ат, кітаптың суреттері

Сабақтың ортасы

Мұғалім Оралхан Бөкей туралы мәлімет береді.

Ой шақыру

  • Сендердің армандарың қандай?
  • Кітапты сүйіп оқисыңдар ма?
  • Болашақта кім болғыларың келеді.

«Тортай мінер ақбоз ат» әңгімесін бөліктерге бөліп, 4 топқа береді.

1-тапсырма. Топтық жұмыс І топ – «Баяндамашылар»

Әңгімені толық оқып, алдымен жұпта, содан кейін топта бір-біріне тү- сіндіріп, топтан бір оқушы шығып барлық сыныпқа мазмұнын айтып шығады.

 

Кейіпкерлер

Мінезі

1

 

 

2

 

 

3

 

 

ІІ топ – «Мінездеме берушілер». Әңгіме кейіпкерлеріне мінездеме береді.

 

«МІНЕЗДЕМЕ БЕРУШІЛЕР»

ІІІ топ – «Ізденушілер». «Талқылау кестесін» толтырады.

Тақырыбы

 

Негізгі кейіпкерлер

 

Кейіпкерлердің әрекеті

 

Осы әрекетке итермелеген не нәрсе?

 

Кейіпкерлердің бойындағы қасиет

 

Әңгіме қалай аяқталады?

 

«ТАЛҚЫЛАУ КЕСТЕСІ»

Оқулық Слайд Презента- ция

ІV топ – «Сипаттаушылар»

  • «Тортай мінер ақбоз ат» шығармасында соғыс кезіндегі балалар өмірі, ауыл тіршілігі қалай суреттелген?
  • Соғыстан кейінгі жағдай қалай бейнеленген?
  • Әңгімеші бала мен Тортайдың достығы қалай сипатталған?

Дескриптор:

  • шығармада көтерілген мәселені талқылайды;
  • кейіпкерге мінездеме береді;
  • шығарманы баяндайды.

2-тапсырма. «Автор орындығы»

Тортайдың арманы…

 

 

Сабақ кезеңдері

Жоспарланған іс-әрекеттер

Ресурстар

Сабақтың соңы

Кері байланыс

 

 

 

 


Текст